Sei Benefici di Fertilizzanti Organici Combinati cù Fertilizzanti Chimici

1. Duvemu aduprà bè i vantaghji è i svantaghji per migliurà a fertilità di u terrenu.

U fertilizante chimicu hà un nutriente unicu, altu cuntenutu, effettu di fertilizante rapidu, ma di breve durata; u fertilizante organicu hà un nutriente cumpletu è un effettu fertilizante longu, chì pò migliurà a terra è a fertilità.

L'utilizazione mista di i dui pò dà un pienu ghjocu à i nutrienti necessarii per a crescita di i culturi, migliurà a crescita robusta di i culturi è aumentà u rendiment.

2. Mantene è guarda nutrienti è riduce a perdita.

U fertilizante chimicu si dissolve rapidamente è hà una alta solubilità.

Dopu à esse appiicata à u tarrenu, a cuncintrazione di a suluzione di u tarrenu aumenterà rapidamente, resultendu in una pressione osmotica più alta di i culturi, affettendu l'assorbimentu di nutrienti è acqua da i culturi, è aumentendu a perdita è l'uppurtunità di nutrienti.

L'usu mischju di fertilizante organicu è fertilizante chimicu pò frenà u prublema di a suluzione di u terrenu chì cresce bruscamente.

In listessu tempu, u fertilizante organicu pò migliurà e cundizioni di assorbimentu di nutrienti di i culturi, migliurà l'acqua di u tarrenu è a capacità di cunservazione di fertilizzanti, evità è riduce a perdita di nutrienti di fertilizzanti, è migliurà a percentuale di utilizzazione di fertilizzanti chimichi.

3. Riduce a fissazione di nutrienti è migliurà l'efficienza di u fertilizante.

Dopu chì u fertilizante chimicu sia applicatu in u terrenu, alcuni nutrienti saranu assorbiti da u terrenu, è l'efficienza di u fertilizante serà ridutta.

Se u superfosfatatu è u fosfatatu di calciu è magnesiu sò direttamente applicati à u tarrenu, sò faciuli da cunghjunghje cù u ferru, l'aluminiu, u calciu è altri elementi in u terrenu, furmendu àcitu fosforicu insolubile è esse fissu, resultendu in a perdita di nutrienti effettivi.

Se mischjatu cù fertilizante organicu, ùn pò micca solu riduce a superficie di cuntattu cù u terrenu, riduce l'occasione fissa di u terrenu è di u fertilizante chimicu, ma ancu fà quelli fosfori insolubili in fertilizzanti fosfati in fosforu dispunibile chì pò esse adupratu da e culture, è migliurà u fertilizante efficienza di u fertilizante fosforu.

4. Migliurà a struttura di u tarrenu è cresce a pruduzzione.

L'applicazione à longu andà di fertilizzanti chimichi da soli danneghjerà a struttura aggregata di u tarrenu, farà chì u tarrenu sia appiccicosu è duru, è riduce e prestazioni di travagliu di u travagliu è e prestazioni di fornitura di fertilizzanti.

U fertilizante organicu cuntene abbundante materia urganica, chì pò attivà un terrenu soffice è riduce a so capacità; pò migliurà e pruprietà fisiche è chimiche di u terrenu cum'è l'acqua, fertilizante, aria, calore, ecc .; è aghjustate u valore di pH.

U mischju di i dui ùn pò micca solu aumentà u rendiment, ma ancu prumove u sviluppu sustenibile di l'agricultura.

5. Riduce u cunsumu è a pulluzione.

A cumminazione di fertilizante organicu è fertilizante chimicu pò riduce a quantità di applicazione di fertilizzanti chimichi da 30% - 50%.

Da una parte, a quantità di fertilizzanti chimichi pò riduce l'inquinamentu per a terra, da l'altra parte, una parte di u fertilizzante organicu pò degradà u fertilizante chimicu è i residui di pesticidi in u terrenu.

6. Si pò prumove l'attività di u microorganismu è aumentà u nutriente di a terra.

U fertilizante organicu hè l'energia di a vita microbiana, è u fertilizante chimicu hè a nutrizione inorganica per a crescita microbica.

U mischju di i dui pò prumove l'attività microbiana, è poi prumove a decomposizione di fertilizzanti organici, è pruduce una grande quantità di diossidu di carbonu è acidu organicu, chì hè favurèvule à a dissoluzione di nutrienti insolubili in a terra è di furnisce per i culturi da assorbe.

U diossidu di carbonu pò aumentà a nutrizione di carbone di e culture è migliurà l'efficienza fotosintetica.

A vita di u microorganisimu hè corta.

Dopu a morte, libererà nutrienti per i culturi da assorbe è aduprà.


Tempu di posta: Maghju-06-2021