Aduprate menu fertilizante chimicu è più fertilizante organicu

L'usu eccessivu di fertilizzanti chimichi distrugge a fertilità di u terrenu

Una grande quantità di fertilizzanti chimichi cunducerà à l'arricchimentu di nutrienti, di metalli pesanti è di materia urganica tossica in u terrenu, è di a riduzione di materia urganica, chì causerà inquinamentu terrestre, è ancu minaccianu direttamente a qualità è a sicurezza di i prudutti agriculi.

Se a fertilità di u terrenu hè distrutta, è ùn avemu micca terreni cultivabili sani è sicuri è risorse d'acqua per effettuà a piantazione di alimenti, allora ùn puderemu micca uttene abbastanza cibu per supportà a sopravvivenza è u sviluppu umanu.

Cusì per evità sta situazione, duvemu cumincià à riduce l'usu di fertilizzanti chimichi da avà.

 

U fertilizante organicu hà un grande effettu nantu à a crescita di e culture

L'applicazione di fertilizante organicu hà assai vantaghji per a crescita di e culture

1) Migliurà a qualità di u terrenu è migliurà a resistenza à e malatie di i culturi

In u prucessu di produzzione agricula, l'applicazione di fertilizzanti organici pò allentà efficacemente u tarrenu, migliurà a ventilazione di u tarrenu, è migliurà a qualità di u tarrenu.

2) Prumove a crescita di e culture

U fertilizante organicu pò fà cresce u cuntenutu di materia urganica in u terrenu, affinchì i culturi possinu assorbe una nutrizione megliu.

3) Prumove l'attività microbiana di u terrenu

Da una parte, l'applicazione di fertilizzanti organici pò aumentà u numeru è a pupulazione di microorganismi benefichi per u terrenu; d'altra parte, l'applicazione di fertilizzanti organici pò ancu furnisce boni cundizioni ambientali per l'attività microbiche di u terrenu è migliurà significativamente l'attività microbiale di u terrenu. Induve i microbi di a terra sò attivi, i culturi cresceranu megliu.

4) Fornite nutrienti sufficienti

U fertilizante organicu cuntene micca solu un gran numeru di nutrienti è oligoelementi necessarii da e piante, ma cuntene ancu ricchi nutrienti organichi, cume vitamine, auxine ecc. Dunque, si pò dì chì u fertilizante organicu hè u fertilizante u più cumpletu.

Dunque, u fertilizante organicu pò furnisce nutrienti abbundanti per i culturi, allora duvemu aduprà più fertilizante organicu. Inoltre, l'applicazione di fertilizzanti organici pò micca solu aumentà a resa di i culturi in a stagione attuale, ma ancu esse efficace dopu à parechji anni per u so effettu di fertilizante lentu è durabile.

Basatu annantu à sti dui motivi, è per prumove a crescita di e culture è migliurà u nostru ambiente agriculu, i pruduttori devenu esse attenti à: hè megliu aduprà menu o micca fertilizante chimicu, è più fertilizante organicu!


Tempu di posta: Maghju-06-2021