Sette vantaghji di u Fertilizante Organicu

U rolu u più impurtante di u Fertilizzante Organicu hè di migliurà a materia urganica di u tarrenu, di migliurà e pruprietà fisiche è chimiche di u tarrenu, di migliurà a capacità di cunservazione di l'acqua di u tarrenu è di cunservazione di fertilizanti, è d'aiutà i culturi à aumentà u rendiment è aumentà u redditu.

Vantaghju 1Fertilizante organicu imdimustrà a fertilità di u terrenu

Principiu: L'elementi traccia in u terrenu ùn ponu micca esse assorbiti direttamente da e colture, è i metaboliti di i microorganismi ponu dissolve questi oligoelementi è trasformalli in nutrienti chì ponu esse assorbiti direttamente è aduprati da e culture.

Basatu annantu à l'aumentu di a materia urganica, a materia urganica face chì u tarrenu formi una bona struttura granulare è hè più favurèvule à a bona capacità di pruvista di fertilità.

U tarrenu chì hè statu adupratu fertilizante organicu diventerà più allentatu è fertile.

Vantaghju 2 : U fertilizante organicu prumove attività microbiche

Principiu: U fertilizante organicu pò fà chì u microorganisimu in u terrenu si propagi in grande quantità, soprattuttu un microorganisimu beneficu, pò scumpressà a materia urganica in u terrenu, allentà u tarrenu, aumentà i nutrienti è l'acqua di u tarrenu, è eliminà l'ostaculu di cunnessione di u tarrenu.

U fertilizante organicu pò ancu inibisce a ripruduzzione di batteri dannosi è migliurà a resistenza di i culturi.

Vantaghju 3 fertil U fertilizante organicu furnisce nutrizione cumpleta è degradazione di ioni di metalli pesanti in terra

Principiu: U fertilizante organicu cuntene un gran numeru di nutrienti, oligoelementi, zuccheri, ecc., È pò liberà diossidu di carbonu per a fotosintesi.

U fertilizante organicu cuntene ancu azotu, fosforu è putassiu, chì ponu furnisce una varietà di nutrienti per e culture.

Inoltre, u fertilizante organicu pò assorbe l'ioni di metalli pesanti di u terrenu è riduce in modu efficace u dannu.

Vantaghju 4: U fertilizante organicu migliora a resistenza di i culturi

Principiu: U fertilizante organicu pò arricchisce a resistenza di i culturi è riduce l'occorrenza di malatie.

À u listessu tempu, u tarrenu hè allentatu, l'ambiente di sopravvivenza di u sistema radicale hè miglioratu, a crescita radicale hè prumossa è a tolleranza d'acqua di colture pò esse migliorata.

Vantaghju 5: U fertilizante organicu migliora a sicurezza alimentare

Principiu: I nutrienti cuntenuti in u fertilizante organicu sò sostanze inoffensive, non tossiche è libere di inquinamentu, chì furnisce ancu sicurezza per alimenti sicuri è verdi, è riduce u dannu di i metalli pesanti à u corpu umanu.

Vantaghju 6 .: U fertilizante organicu aumenta a resa di i culturi

Principiu: I metaboliti produtti da microorganismi benifichi in fertilizzanti organici ponu prumove a crescita radicale di e colture, è ancu prumove u tassu di fioritura è di regolazione di frutti, aumentanu u rendimentu di a cultura è uttenenu l'effettu di aumentà u rendimentu è aumentà u redditu.

Vantaghju 7: U fertilizante organicu riduce a perdita di nutrienti

Principiu 1: U fertilizante organicu pò aumentà a capacità di cunservazione di l'acqua di u terrenu è di cunservazione di fertilizzanti, migliurà a struttura di u terrenu, riducendu cusì a perdita di nutrienti, è i microorganismi benifichi ponu eliminà u fosforu è u putassiu, è migliurà l'usu efficace di u fertilizante.

Principiu 2: In u futuru, cù u sviluppu di l'agricultura ecologica, u fertilizante organicu serà largamente adupratu, riducendu efficacemente i costi di produzione agricula è riducendu l'inquinamentu ambientale.


Tempu di posta: Maghju-06-2021